Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky
Internetového obchodu www.usmevpresov.sk

I. Úvodné ustanovenia a vymedzenie základných pojmov

1.1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj “VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou MaJoKi s.r.o., so sídlom Župčany 136, 080 01 Prešov, s prevádzkou na adrese Slovenská 3257/69, 080 01 Prešov, IČO: 56339771, DIČ: 2122280149, nie je platcom DPH, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel Sro, vložka č. 48141/P, v zastúpení Bc. Mária Kijovská, kontaktný e-mail : info@usmevpresov.sk, telefonický kontakt: 0948 944 463 (ďalej len “Obchodník”) a fyzickou osobou (spotrebiteľom), ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu na základe uzavretej kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru, ponúkaného Obchodníkom na jeho webovom sídle: www.usmevpresov.sk (ďalej len “e-shop”).


1.2.Kupujúci je fyzická osoba-spotrebiteľ, ktorá nakupuje tovar v e-shope Obchodníka a ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len “Kupujúci“).


1.3.Za tovar sa považujú ručne vyrobené výrobky od lokálnych tvorcov zo Slovenskej a Českej republiky a darčekové poukážky v uvedenej sume (ďalej len „tovar“).

1.4. Dodávateľom je fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá dodáva Obchodníkovi určitý tovar za odplatu a v dohodnutom čase alebo lehote.

1.5. Záväzný návrh na uzavretie kúpnej zmluvy odoslaný prostredníctvom elektronického formulára, obsahujúci informácie o Kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky e-shopu Obchodníka, cenu tovaru, spôsob platby, informácie o doručení objednaného tovaru, ktorý je spracovaný obchodným systémom Obchodníka, sa považuje za objednávku (ďalej len "objednávka").

1.6.Obchodník je súčasne prevádzkovateľom elektronického systému, prostredníctvom ktorého prevádzkuje webové sídlo na doméne s názvom www.usmevpresov.sk.

1.7. Obchodník informuje spotrebiteľa, že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa Obchodník zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Obchodníka, ktorý sa zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy, ktoré sa Obchodník zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť, alebo získať ich znenie.

1.8.Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Prešovský kraj

Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 051/772 15 97, fax č. 051/772 15 96

email: pr@soi.sk

webový odkaz na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-

navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

II. Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy

2.1.Kúpa tovaru je možná prostredníctvom e-shopu a iných diaľkovo-komunikačných prostriedkov.


2.2.K tomu, aby Kupujúci a Obchodník mohli uzavrieť zmluvu je potrebné, aby Kupujúci na e-shope vytvoril návrh objednávky prostredníctvom objednávkového formulára na webovom sídle Obchodníka, prípadne prostredníctvom ďalších diaľkovo-komunikačných prostriedkov.

2.3Návrh objednávky si Kupujúci vytvorí na e-shope, na základe ponuky tovaru Obchodníka, nasledujúcim spôsobom. Kupujúci si vyberie tovar, ktorý si praje kúpiť, použije funkciu “Do košíka“ uvedenú pri vybranom tovare. Ďalším krokom sa presunie do zoznamu vybraného tovaru a to kliknutím na obrázok košíka v pravej hornej časti obrazovky. V tejto časti objednávky má Kupujúci možnosť zvoliť si množstvo tovaru, ktoré si chce objednať, zvoliť si spôsob doručenia objednaného tovaru, označiť spôsob platby, vyplniť kontaktné a fakturačné údaje. Kupujúci si následne skontroluje svoju objednávku, prípadne opraví nedostatky, ktoré sa v nej
nachádzajú. K potvrdeniu objednávky dochádza kliknutím na funkciu “Objednávka s povinnosťou platby“.


2.4.V prípade, že má Kupujúci špeciálne požiadavky, je potrebné aby ich doplnil do okna na to určeného, s názvom “Poznámka“. Urobí tak ešte pred samotným odoslaním objednávky. Ak si chce Kupujúci overiť, že Obchodník jeho požiadavku správne vyhodnotil a zapracoval do objednávky, môže ho kontaktovať na e-mailovej adrese info@usmevpresov.sk alebo tel.č. 0948 944 463.


2.5.Po spracovaní objednávky bude Kupujúcemu, na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, bezprostredne doručené “Potvrdenie o jej prijatí“, ktoré bude obsahovať nasledovné informácie: číslo objednávky, dátum jej vyhotovenia, názov a špecifikácia tovaru alebo služby, cena tovaru alebo služby, náklady spojené s doručením, spôsob platby, údaje Obchodníka, údaje Kupujúceho, prípadne ďalšie informácie, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné vybavenie objednávky. Takéto potvrdenie má informatívny charakter.


2.6.K záväznej akceptácii objednávky dochádza až po overení platných cien a dostupnosti tovaru. Ak Obchodník zistí nejaké zmeny v daných skutočnostiach, ešte pred samotnou akceptáciou objednávky, vyžiada si od Kupujúceho súhlas s týmito zmenami. K uzavretiu Kúpnej zmluvy teda dochádza ,,Akceptáciou objednávky“ zo strany Obchodníka prostredníctvom elektronickej pošty.


2.7.Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká splnením všetkých záväzkov zmluvných strán.


2.8.Kúpna zmluva môže zaniknúť aj v iných právnym poriadkom SR vymedzených prípadoch, a to najmä dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany spotrebiteľa a v obdobných prípadoch.

2.9.Obchodník informuje Kupujúceho, že v prípade objednania produktov Kupujúcim, je objednanie spojené s povinnosťou platby pre Kupujúceho, a to formou platby akú si zvolil Kupujúci.

2.10. Doplnkovú zmluvu môže Kupujúci uzavrieť s Obchodníkom v prípade, že predmetom Kúpnej zmluvy je špecifický druh tovaru, ktorý je predmetom hlavnej zmluvy. Doplnková zmluva je viazaná na existenciu hlavnej zmluvy, nie je možné ju uzavrieť samostatne. To však neplatí pre hlavnú zmluvu, je možné ju uzavrieť aj bez existencie Doplnkovej zmluvy.

III. Kúpna cena a platobné podmienky

3.1.Cena tovaru objednávaného prostredníctvom webového sídla Obchodníka (ďalej len „kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia objednávky Kupujúcim. Konečná cena je vždy uvedená v objednávkovom formulári tesne pred odoslaním objednávky. Táto cena je uvedená  vrátane doručovateľských poplatkov, v zmysle platného cenníka uvedeného na e-shope, ktoré musí Kupujúci zaplatiť. Ceny sú uvádzané v eurách. Túto cenu nie je možné jednostranne meniť.

3.2.Kupujúci je povinný zaplatiť Obchodníkovi dohodnutú kúpnu cenu v jej celkovej výške.

3.3.V kúpnej cene tovarov nie sú zahrnuté dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov.

3.4.Platbu za nákup tovaru možno realizovať prostredníctvom platobnej brány alebo prevodom na bankový účet (bankový účet Obchodníka v Slovenskej sporiteľni EUR: SK43 0900 0000 0052 1857 9150, 
).

3.5.Kúpna cena za tovar sa považuje za uhradenú v prípade platby prevodom okamihom, kedy budú finančné prostriedky pripísané na účet predávajúceho a v prípade platby prostredníctvom platobnej brány okamihom platobnej transakcie.

3.6.Tovar zostáva majetkom Obchodníka až do úplného zaplatenia kúpnej ceny a do prevzatia tovaru Kupujúcim. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho až momentom zaplatenia kúpnej ceny a prevzatia tovaru.

3.7.Faktúra ako daňový doklad a taktiež potvrdenie o úhrade budú Kupujúcemu vystavené v elektronickej podobe po uhradení kúpnej ceny a zaslané na jeho e-mailovú adresu, ktorú uvedie v objednávke.

3.8.Obchodník nie je platcom DPH.

3.9.V prípade, že potvrdená objednávka má byť uhradená vopred na účet a nestane sa tak do 7 dní od jej potvrdenia Obchodníkom, táto môže byť bez upozornenia stornovaná (tovar bude k dispozícii iným zákazníkom).

IV. Dodacie podmienky

4.1.Tovar je doručovaný Kupujúcemu na území Slovenskej a Českej republiky a štátom na území EÚ.

4.2.Obchodník je povinný dodať tovar Kupujúcemu v požadovanej kvalite, množstve, bez vád a v dohodnutom termíne.

4.3.Kupujúci je povinný prevziať si tovar riadne a včas osobne alebo prostredníctvom inej osoby, ktorú sám zabezpečí. V prípade, že si Kupujúci alebo ním poverená osoba tovar v zmysle objednávky neprevezme a nedohodne sa s dopravcom na náhradnom termíne, bude povinný uhradiť všetky s tým súvisiace prípadné náklady a spôsobenú škodu.

4.4.Tovar je Kupujúcemu dodaný spolu s faktúrou, ktorú je povinný zaplatiť v súlade s jej splatnosťou.

4.5.Miestom dodania objednaného tovaru je adresa uvedená Kupujúcim v objednávke. Miestom dodania môže byť taktiež odberné miesto na adrese prevádzky Obchodníka.

4.6.Dodanie tovaru Obchodník uskutoční prostredníctvom tretích osôb (prepravných a zásielkových spoločností) alebo osobným odberom Kupujúceho na prevádzke Obchodníka (alebo Kupujúcim písomne splnomocnenej osoby na prevzatie).

4.7.Dodanie je uskutočnené prevzatím tovaru Kupujúcim (alebo Kupujúcim písomne splnomocnenej osoby na prevzatie).

4.8.O prevzatí a doručení tovaru Dopravcom bude Kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu alebo sms správou samotným Dopravcom. O možnostiach prebratia tovaru v prípade osobného odberu bude Kupujúceho informovať Obchodník telefonicky, formou sms alebo e-mailom.

4.9.Dodanie je uskutočnené jeho prevzatím Kupujúcim (alebo Kupujúcim písomne splnomocnenej osoby na prevzatie).

4.10.Úložná doba tovaru u Obchodníka predstavuje 14 dní. Úložná doba Dopravcu je upravená individuálne a uvedená v obchodných podmienkach každého z Dopravcov.

4.11.Obchodník vybavuje objednávky v čo najkratšom možnom čase. Ak nie je v popise tovaru uvedené inak, Obchodník sa zaväzuje dodať tovar Kupujúcemu v lehote do 3-5 pracovných dní od akceptácie objednávky. Pri vybraných druhoch tovaru môže ich dodacia lehota predstavovať 1-3 mesiace v závislosti od dostupnosti daného tovaru u Dodávateľa Obchodníka, o čom je Kupujúci informovaný pri tvorbe objednávky konkrétneho produktu na e-shope a v potvrdení o prijatí objednávky.

4.12. Obchodník môže zaslať tovar, ktorý je okamžite dostupný Kupujúcemu a zvyšnú časť
objednávky doručí dodatočne v lehote, ktorá je v súlade s lehotou doručenia podľa týchto VOP,
avšak len za predpokladu, že Kupujúcemu nebudú účtované žiadne dodatočné náklady a len vprípade, ak s tým Kupujúci súhlasí.

4.13.V prípade, že Obchodník nebude schopný dodať tovar v stanovenej lehote, určí primeranú dodaciu lehotu. Kupujúceho bezodkladne informuje o predĺžení dodacej lehoty a oznámi mu predpokladaný termín dodania.

4.14.Kupujúci je oprávnený svoju zásielku pri doručení skontrolovať a pri preberaní tovaru upozorniť Dopravcu na prípadné poškodenie obalu či obsahu zásielky. Kupujúci má v takom prípade právo odmietnuť zásielku prevziať. O poškodení je Dopravca povinný vyhotoviť zápis za prítomnosti Kupujúceho a na žiadosť Kupujúceho. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného Obchodníkovi, môže Obchodník po uzavretí škodovej udalosti s Dopravcom poskytnúť Kupujúcemu kompenzáciu.

4.15.Nebezpečenstvo vzniku škody na tovare prechádza na Kupujúceho v momente, keď Kupujúci prevezme tovar od Obchodníka alebo v prípade, keď mu Obchodník umožní nakladať s tovarom a Kupujúci tovar neprevezme.

4.16. Zodpovednosť za oneskorenú objednávku nenesie Obchodník v prípade, že neskoré dodanie bolo zavinené nesprávnym zadaním údajov pri tvorbe objednávky zo strany Kupujúceho alebo nesplnením povinnosti Kupujúceho, ktoré mu vyplývajú z objednávky alebo týchto VOP.

4.17.Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho ich riadnym prevzatím.

4.18.Obchodník má právo na riadne a včasné zaplatenie ceny objednávky od Kupujúceho za dodaný tovar.

V. Spôsoby dopravy tovaru a cena za dopravu


5.1.Spôsoby, ktoré Obchodník využíva pri doručení tovaru sú nasledovné:


5.1.1.Doručenie na výdajne miesto Packeta


5.1.2.Kuriérska služba GLS


5.1.3.Slovenská pošta


5.1.4.Osobný odber


5.2.Cena za dopravu:


5.2.1.Cena za dopravu prostredníctvom výdajného miesto Packeta – cena 4 Eur (doručenie do ČR je v sume 5 eur, do iných krajín EÚ je cena doručenia určená po dohode
s kupujúcim)

5.2.2.Cena za dopravu prostredníctvom Kuriérskej služby GLS – cena 4 Eura v rámci Slovenska, doručenie do ČR je v sume 5 eur, do iných krajín EÚ je cena doručenia určená po dohode s kupujúcim

5.2.3.Cena za dopravu prostredníctvom Slovenskej pošty - cena 3,5 Eura v rámci Slovenska, doručenie do ČR je v sume 7,5 eur, do iných krajín EÚ je cena doručenia určená po dohode s kupujúcim

5.2.4.Cena v prípade osobného odberu – cena 0 Eur.

VI. Záručná doba, reklamácia

6.1.Záručná doba predstavuje štandardne 24 mesiacov.

6.2.Záručná doba začína plynúť od momentu prebratia tovaru Kupujúcim. Práva Kupujúceho zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak ich neuplatní v záručnej dobe. Na reklamáciu z dôvodu zjavných vád na tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti tovaru, ktorá nebola uplatnená bezodkladne po prevzatí tovaru, nebude Obchodník prihliadať.

6.3.Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie, mechanické poškodenie a pod.

6.4.Kupujúci berie na vedomie, že má povinnosť prezrieť si tovar bezprostredne po jeho dodaní. V prípade, že tovar pri prevzatí nezodpovedá kúpnej zmluve, Kupujúci je povinný bezodkladne o tom upovedomiť Obchodníka. Pri reklamácii je potrebné aby Kupujúci zaslal alebo predložil reklamovaný tovar spolu so všetkými dokladmi, ktoré mu boli vydané na základe vybavenia objednávky. K reklamácii je potrebné priložiť taktiež popis chyby, ktorá predstavuje dôvod reklamácie. V prípade, že Kupujúci poškodený tovar vracia, musí ho vrátiť kompletný tak, ako ho prevzal.

6.5.Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má predmet Kúpnej zmluvy pri prevzatí Kupujúcim.

6.6.Pri posudzovaní reklamácie je Obchodník oprávnený skúmať to, akým spôsobom Kupujúci daný tovar používal, a teda či pri jeho používaní dodržiaval všeobecné odporúčané podmienky jeho používania a udržiavania, ktoré sú uvedené pri špecifikácii tovaru na e-shope Obchodníka.

6.7.Kupujúci má právo uplatniť si u Obchodníka záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil Obchodník alebo výrobca, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u Obchodníka.

6.8. Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, má Kupujúci právo, aby táto vada bola bezplatne, čas a riadne odstránená. Obchodník je povinný takúto vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak ide o vadu, ktorá sa týka súčasti veci, výmenu súčasti veci, v prípade ak Obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady v súvislosti s cenou tovaru a závažnosťou vady. Obchodník má právo vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za vec bez vady, v prípade, ak tým Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

6.9. Ak ide o vadu, ktorú nie je možné odstrániť a ktorá bráni v riadnom užívaní veci, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť. Tieto práva patria Kupujúcemu taktiež v prípade, ak ide o odstrániteľné vady, avšak Kupujúci nemôže vec riadne užívať kvôli opätovnému vyskytnutiu sa vád po oprave alebo pre väčší počet vád. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, Kupujúci má právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.

6.10.Vadu je možné vytknúť na e-mailovej adrese Obchodníka, prípadne poštovou zásielkou na adresu sídla spoločnosti.

6.11.Ak kupujúci vytkol vadu prostredníctvom poštovej zásielky, ktorú však Obchodník odmietol prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odmietnutia.

6.12.Obchodník poskytne Kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady a to bezodkladne po tom, ako bola vytknutá vada Kupujúcim. Obchodník uvedie v potvrdení o vytknutí vady lehotu, v ktorej vadu v súlade s §507 ods.1 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení odstráni.

6.13.Ak Obchodník zodpovednosť za vady odmietne, dôvody odmietnutia písomne oznámi Kupujúcemu. Ak Kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným osobou, ktorá je akreditovaná, autorizovaná alebo notifovaná dokáže zodpovednosť Obchodníka za vadu, môže vadu vytknúť opakovane a Obchodník ju nemôže odmietnuť.

VII. Odstúpenie od zmluvy

7.1. Každá zo zmluvných strán má právo odstúpiť od zmluvy z dôvodov podľa tohto článku VOP. Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej zmluvnej strane oznámené písomne a jeho účinky nastávajú doručením oznámenia druhej zmluvnej strane. Písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy musí obsahovať dostatočne špecifikovaný dôvod odstúpenia.

7.2.Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov aj bez uvedenia dôvodov a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

7.3.Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

7.4.Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať Obchodníkovi alebo osobe poverenej Obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak Obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

7.5. Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa, kedy mu bolo oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené, vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe objednávky alebo v súvislosti s ňou. Obchodník nemá povinnosť uhradiť Kupujúcemu dodatočné náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zmenou spôsobu doručenia, zo strany Kupujúceho, ktorý sa rozhodol pre iný, ako je najlacnejší, bežný spôsob doručenia ponúkaný Obchodníkom.

7.6.Kupujúci je povinný, ak toto právo chce využiť, odstúpenie od kúpnej zmluvy oznámiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty Obchodníkovi. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty na adresu Obchodníka, ktorá je: MaJoKi s.r.o., Župčany 136, 08001 Prešov, Slovensko.

7.7.Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u Obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“).

7.8.Ak Kupujúci odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej Kupujúci odstúpil.

7.9.Obchodník môže odstúpiť od zmluvy v prípadoch jej podstatného porušenia Kupujúcim, t.j. v prípade, ak:

 Obchodník nie je schopný dodať tovar alebo poskytnúť službu Kupujúcemu v lehote určenej týmito VOP, aj pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od
neho spravodlivo vyžadovať,


 Kupujúci neposkytuje Obchodníkovi súčinnosť podľa podmienok stanovených Kúpnou zmluvou alebo VOP a v dôsledku toho Obchodník nemôže dodať tovar
alebo poskytnúť službu v súlade so zmluvou,


 na majetok Kupujúceho bol právoplatným rozhodnutím vyhlásený konkurz alebo nariadená likvidácia, ibaže k tomu dôjde z dôvodu reorganizácie alebo
reštrukturalizácie,


 Kupujúci oznámi Obchodníkovi, že z nepredvídaných ekonomických dôvodov nebude možné, aby pokračoval v plnení svojich zmluvných záväzkov.

7.10. Odstúpením od zmluvy ktorejkoľvek zo zmluvných strán nie je dotknutý nárok na náhradu škody.

VIII. Podnety, sťažnosti a alternatívne riešenie sporov

8.1.V prípade, že Kupujúci nie je spokojný s vybavením objednávky u Obchodníka, je oprávnený podať podnety a sťažnosti a to osobne na prevádzke spoločnosti Slovenská 69, 080 01 Prešov, prostredníctvom e-mailu usmevpresov1@gmail.com alebo telefonicky na tel.č. 0948 944 463.

8.2.O vybavení podnetu alebo sťažnosti bude Kupujúci informovaný Obchodníkom emailom alebo telefonicky.

8.3.Kupujúci (fyzická osoba – spotrebiteľ), ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania má právo obrátiť sa s cieľom ochrany spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov.

8.4.Alternatívne riešenie sporov sa týka len takého sporu, medzi Kupujúcim a Obchodníkom, ktorého hodnota presahuje 20€, vyplýva zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku, pričom spotrebiteľ má povinnosť sa pred podaním návrhu preukázateľne pokúsiť spor s Obchodíkom vyriešiť. Podanie návrhu o alternatívne vyriešenie sporu u miestne a vecne príslušného subjektu nepredstavuje prekážku v domáhaní sa svojich práv súdnou cestou. Náklady spojené s uplatnením
si práv prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov znáša každá strana samostatne. Vzorový formulár na začatie alternatívneho riešenia sporu sa nachádza na webovom sídle Obchodníka.

8.5.Orgánom dozoru a vecne príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov so spoločnosťou MaJoKi s.r.o, so sídlom Župčany 136, Župčany 080 01, IČO: 56339771, DIČ: 2122095723 je  Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, email: pr@soi.sk, tel.č. 051/772 15 97, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

IX. Ochrana osobných údajov

9.1. Viac informácií týkajúcich sa Ochrany osobných údajov Vám bude poskytnutých na webovom sídle Obchodníka v sekcii „Ochrana osobných údajov.“

X. Záverečné ustanovenia

10.1.Tieto VOP sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky.

10.2.V prípade, ak je niektoré z ustanovení Kúpnej zmluvy alebo týchto VOP neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, alebo ak sa takým stane po uzavretí, nedotkne sa to platnosti, účinnosti alebo vykonateľnosti ostatných ustanovení Kúpnej zmluvy alebo týchto VOP. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne nahradiť neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné ustanovenie Kúpnej zmluvy, alebo týchto VOP takým platným, účinným a vykonateľným ustanovením, ktoré svojim obsahom čo najviac zodpovedá hospodárskemu účelu sledovanému neplatným, neúčinným alebo nevykonateľným ustanovením.

10.3.Tieto VOP sú súčasťou objednávky uzavretej medzi Obchodníkom a Kupujúcim a sú pre obe strany záväzné.

10.4.Obchodníkom a Kupujúci sa dohodli, že za účelom vzájomnej komunikácie budú využívať predovšetkým e-mailovú komunikáciu, telefonický a osobný kontakt Obchodníka.

10.5.Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu a dopĺňanie týchto VOP. Predmetná zmena VOP sa nedotkne už uzatvorených objednávok a uskutočneného predaja.

10.5.Práva a povinnosti založené Kúpnou zmluvou medzi Obchodníkom a Kupujúcim, ktoré nie sú upravené ustanoveniami VOP platnými v čase záväznej objednávky sa budú riadiť príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä však zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 372/1990 Zb. o priestupkoch.

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť ich uverejnením.

V Prešove, dňa 01.07.2024

MaJoKi s.r.o, so sídlom Župčany 136, Župčany 080 01, IČO: 56339771, DIČ: 2122095723